Skuteczne i naturalne metody na niepodjadanie

Jesteście na diecie? Regularnie ćwiczycie? Spędzacie dużo czasu na świeżym powietrzu? Mimo to wasza waga pokazuje nadal to samo? Być może winowajcy należy poszukać w podjadaniu. Pewnie nieraz sobie tłumaczycie: „to tylko jedno ciasteczko”, „i tak spalę tę tabliczkę czekolady”, etc. Niestety. Najczęściej uleganie słodkim i wysokokalorycznym zachciankom negatywnie wpływa na metabolizm. Jeżeli potrenujecie silną wolę i zniwelujecie uczucie głodu w ciągu dnia, możecie być pewni, że wasza waga drgnie i szybko zobaczycie różnicę, patrząc na swoją sylwetkę!

źródło: https://pixabay.com/

źródło: https://pixabay.com/

Oto sprawdzone sposoby, dzięki którym nie będziecie mieli ochoty na małe co nieco między posiłkami i raz na zawsze zmniejszycie apetyt.

Regularne posiłki

Nie jest tajemnicą, że regularne posiłki dobrze wpływają na cykl trawienny. Jeżeli nie chcemy podjadać, wystarczy regularnie jeść w małej ilości. Pięć posiłków dziennie nie powinno nikogo zadziwić. Jeżeli przyzwyczaicie organizm do regularnego jedzenia, po jakimś czasie wasz mózg będzie dawał sygnał o wyznaczonej energii na zapotrzebowanie na kalorie. Gdy jemy kiedy mamy czas, organizm niejednokrotnie domaga się pożywienia i wtedy magazynuje tłuszcz.

Zdrowy jadłospis

Równie ważne jak często jemy, jest co jemy. Jakość przyjmowanych posiłków ma ogromny wpływ na to, czy będziemy chcieli podjadać za godzinę po zjedzeniu obiadu. Warto zatem ograniczyć tzw. puste kalorie i wybierać produkty spożywcze, które zawierają węglowodany złożone (makarony i pieczywo pełnoziarniste, kasze, ryż brązowy, płatki owsiane, otręby), białko (chude sery) oraz zdrowe tłuszcze (ryby, rośliny strączkowe).

Dużo wody

Jeśli przyjdzie ochota na przekąskę, warto sięgnąć po szklankę wody mineralnej. Nic tak nie „zapycha” żołądka, jak woda. Poza tym nawadnianie organizmu jest bardzo ważne dla skóry. Polecam wszystkim regularne picie wody z cytryną i miodem – świetny sposób na regulowanie metabolizmu.

Nie kupować słodyczy

Osoby, które walczą z podjadaniem, powinny pozbyć się z kuchennych szafek wszystkich słodyczy. Nie jest łatwo żyć bez słodkich łakoci. Potrzeba dużo samodyscypliny, by ich nie jeść. Najlepiej po prostu nie kupować ciastek, cukierków, pączków i drożdżówek. Gdy nadejdzie ochotę na słodkości, możecie sięgnąć po gorzką czekoladę. Zjedzenie dwóch kostek po obiedzie zniweluje chęć na małe co nieco. Słodycze w pracy czy w szkole warto zastąpić orzechami, które zawierają wiele cennych substancji.

Suplement diety

Możecie także sięgnąć o suplement diety, takie jak Apetiblock, które niwelują chęć podjadania. Tabletki musujące Apetiblock są dostępne w trzech wariantach smakowych (sprawdź). Ich receptura oparta została na naturalnych składnikach, takich jak wyciąg z Garcinia cambogia – rośliny uchodzącej za prawdziwego pogromcę tłuszczu, rosnącej w tropikalnej strefie południowo-wschodniej Azji. Suplement diety Apetiblock nie zawiera cukru. Może być pomocny dla osób, które chcą zmniejszyć apetyt na słodycze.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *