Ryby – naturalne źródła kwasów omega

Niedobór kwasów omega-3 jest „cichym zabójcą” mieszkańców krajów wysokorozwiniętych. Naukowcy zgodnie twierdzą, że omega-3 w codziennym pożywieniu wzmacnia naturalną odporność, poprawia pamięć i koncentrację oraz wzrok. Ale to tylko niektóre właściwości kwasów omega-3. Staraj się więc wybierać takie produkty do codziennego menu, które zawierają te drogocenne substancje.

łosoś

Tłuste ryby morskie są najlepszym źródłem kwasów omega. Ryby o wysokim stężeniu to m.in.: łosoś norweski, śledź atlantycki, sardynka i makrela atlantycka, natomiast o niewielkim stężeniu to: halibut, dorsz i łupacz. Owoce morza są również źródłem „dobrych tłuszczów”, wciąż są uważane za „towary luksusowe”, pojawiające się na talerzu „od święta” i na elitarne przyjęcia. A szkoda, bo znajdziemy w nich o wiele więcej kwasów omega-3 niż w niektórych rybach. Polecam dania ze skorupiaków – prawdziwa uczta dla zdrowia, ciała i ducha.

Warto dodać, że kwasy zawarte w tych rybach niwelują stres i lęki oraz zmniejszają stany depresyjne. Istnieją nawet badania wykazujące, iż osoby, które przyjmowały suplementy diety zawierające 4-krotną dawkę kwasów omega-3 były odporne bardziej na stres. Osobiście polecam olej z kryla w suplemencie diety MegaRed (doczytaj więcej o MegaRed), który zawiera w 100% naturalne tłuszcze korzystnie wpływające na nasz organizm. Regularne spożywanie kapsułek sprawia, że wzmacniamy układ odpornościowy, poprawiamy pamięć i kondycję naszej skóry. Największą zaletą tego produktu jest to, że nie ma on trudnego do zniesienia rybiego posmaku tranu, szczególnie znienawidzonego przez dzieci.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *